הבאת הרפואה המתקדמת ביותר לביתו של מנוי שחל, מקצרת משמעותית את זמן התגובה ומעלה בצורה ניכרת את סיכויי ההישרדות מהתקף לב
בישראל למעלה מ-50 איש לוקים מדי יום בהתקף לב, כאשר רוב אירועי הלב מתרחשים מתחת לגיל 60.
התקף לב, המכונה בעגה הרפואית אוטם שריר הלב, פותח חלון זמן קצר לקבלת טיפול רפואי מהיר ומקצועי על מנת למנוע נזק בלתי הפיך, או חלילה מוות.
במצב של התקף לב, קיימת אי סדירות או חסימה מוחלטת של זרימת הדם אל שריר הלב, והיעדר החמצן גורם באופן הדרגתי למוות של שריר הלב – ככל שיחלוף זמן ממושך יותר, כך הולך ומעמיק הנזק שנגרם לשריר הלב.
לכן כל רגע ורגע לאחר התקף לב הופך להיות לא פחות מקריטי. וכאן שירות הטלרפואה של שחל נכנס לתמונה: ברגע שעולה אצל מנוי שחל חשד קל שבקלים שמשהו אינו כשורה, הוא יוצר קשר מיידי עם המוקד הרפואי של שחל.
בשונה ממשך התגובה על לקבלת טיפול במצב רגיל, שעומד על למעלה ארבע שעות – מנוי שחל מקבל מענה רפואי תוך כ40 דקות וסך החסכון בזמן עד לקבלת טיפול רפואי עשוי להגיע לשעתיים מהרגע בו הוא יוצר קשר עם המוקד הרפואי של שחל. המשמעות: לא רק סיכויי הישרדות גבוהים יותר, אלא גם חזרה מהירה יותר לשגרה בריאה ולתפקוד מלא.