קבלת טיפול רפואי מתקצרת בכשעתיים

הבאת הרפואה המתקדמת ביותר לביתו של מנוי שחל, מקצרת משמעותית את זמן התגובה ומעלה בצורה ניכרת את סיכויי ההישרדות מהתקף לב

בישראל למעלה מ-50 איש לוקים מדי יום בהתקף לב, כאשר רוב אירועי הלב מתרחשים מתחת לגיל 60.

התקף לב, המכונה בעגה הרפואית אוטם שריר הלב, פותח חלון זמן קצר לקבלת טיפול רפואי מהיר ומקצועי על מנת למנוע נזק בלתי הפיך, או חלילה מוות.

במצב של התקף לב, קיימת אי סדירות או חסימה מוחלטת של זרימת הדם אל שריר הלב, והיעדר החמצן גורם באופן הדרגתי למוות של שריר הלב – ככל שיחלוף זמן ממושך יותר, כך הולך ומעמיק הנזק שנגרם לשריר הלב.

לכן כל רגע ורגע לאחר התקף לב הופך להיות לא פחות מקריטי. וכאן שירות הטלרפואה של שחל נכנס לתמונה: ברגע שעולה אצל מנוי שחל חשד קל שבקלים שמשהו אינו כשורה, הוא יוצר קשר מיידי עם  המוקד הרפואי של שחל.

בשונה ממשך התגובה על לקבלת טיפול במצב רגיל, שעומד על למעלה ארבע שעות – מנוי שחל מקבל מענה רפואי תוך כ40 דקות וסך החסכון בזמן עד לקבלת טיפול רפואי עשוי להגיע לשעתיים מהרגע בו הוא יוצר קשר עם המוקד הרפואי של שחל. המשמעות: לא רק סיכויי הישרדות גבוהים יותר, אלא גם חזרה מהירה יותר לשגרה בריאה ולתפקוד מלא.

קיצור זמן האבחון

במוקד הרפואי של שחל צוות רפואי מקצועי ומיומן, בעל הכשרה ייעודית והתמחות בתחום הלב, שחשוף בזמן אמת ובתוך שניות ספורות לכל ההיסטוריה הרפואית של המנוי.

כך ניתן  לבצע במהירות השוואה בין ממצאים קודמים לבין הממצאים הנוכחיים של מנוי שחל, שמשודרים אל הצוות הרפואי בזמן אמת באמצעות ציוד רפואי מתקדם, ולזהות חריגות שדורשות התייחסות.

התיק הרפואי של מנוי שחל מתעדכן בכל הפרמטרים הנמדדים, בהם לחץ דם תקין, משקל וא.ק.ג, מבלי שהמנוי נדרש ליצור קשר טלפוני עם המוקד הרפואי. שיטה ייחודית זו מאפשרת לצוות הרפואי להתריע בפני מנוי שחל על חריגות, אפילו עוד לפני זיהוי תסמינים מטרידים כלשהם.

המומחיות של הצוות הרפואי במוקד הרפואי של שחל היא פיענוח, מעקב וניטור של בעיות לב, ואבחון מהיר ומקצועי יכול להציל חיים.

במקרה בו נתוני הא.ק.ג והסימפטומים עליהם מדווח מנוי שחל מעוררים חשד לאירוע לב, תשוגר אליו מיידית ניידת טיפול נמרץ. ניידות שחל לטיפול נמרץ מאובזרות באמצעי הצלה מתקדמים, ומאוישות באופן קבוע על ידי רופא ופרמדיק המומחים בתחום הלב.

ניידות שחל כוללות מערכות ניווט לווייני ואמצעי הצלה המתקדמים בעולם. בנוסף מותקנת בהן פתרונות מתקדמים, המאפשרים בדיקת דם של סימני לב לצורך זיהוי או שלילת התקף לב, בדיוק כמו בבתי חולים. כך ניתן לאבחן את האירוע בבית המנוי, להעניק לו טיפול רפואי מקצועי בזמן אמת, ובמקרים רבים אף למנוע אשפוז בבית החולים.

קיצור זמן ההמתנה במיון

מידע רפואי מוקדם מקצר לא רק את זמן האבחון, אלא גם את מהירות הקליטה בבית החולים.

תוחלת החיים העולה מייצרת לחץ רב על הרפואה הציבורית, חדרי המיון עמוסים, ומחלקות האשפוז מלאות. עם זאת, הצוות הרפואי של שחל ממשיך ללוות את מנוי שחל גם לאחר ההגעה לבית החולים, זאת במטרה להעביר לצוות הרפואי בבית החולים את תמונת המצב המלאה, וכך להתחיל מיידית בטיפול הרפואי הדרוש, ללא דיחוי.

מחקרים   שנערכו בשנים האחרונות מראים כי שימוש בכלי הטלרפואה משפר באופן דרמטי את הטיפול הרפואי, מקצר זמן התגובה, מפחית את מספר האשפוזים החוזרים, ואף תומך בטיפול ומעקב בבית.

צוות שחל עומד כאן לרשותכם וישמח לשתף אתכם בכל הפתרונות ששחל מציעה לכם. לרשות מנוי שחל עומד מוקד רפואי זמין ומקצועי בכל שעות היממה, תיק רפואי דיגיטלי זמין לכל אירוע, ניידות טיפול נמרץ חדשניות ומאובזרות, מכשירי אק”ג משוכללים וידידותיים לשימוש ועוד. אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר לקביעת פגישת ייעוץ.

רוצים לדעת עוד?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם