שאלות נפוצות
במידה והנכם מבוטחי לאומית, מאוחדת או מכבי, יש לבקש מרופא המשפחה הפנייה לבדיקת ,Cardio R על מנת שקופת החולים תפיק עבורכם טופס התחייבות (טופס 17).
ובמידה והנכם מבוטחי קופ"ח כללית, יש לשלוח אלינו הפנייה מקרדיולוג בלבד. לקוחות כללית מושלם זכאים להשתתפות בעלות הבדיקה וחלים עליהם רק דמי השתתפות עצמית ע"פ ההסכם מול קופת החולים.
את ההפניה וטופס ההתחייבות יש לשלוח אלינו באחת מהדרכים הבאות:
אימייל: [email protected]
פקס: 03-5633877
טלפון: *6626
אנו ניצור עמכם קשר בתוך 3 ימי עסקים מרגע קבלת המסמכים.
ובמידה והנכם מבוטחי קופ"ח כללית, יש לשלוח אלינו הפנייה מקרדיולוג בלבד. לקוחות כללית מושלם זכאים להשתתפות בעלות הבדיקה וחלים עליהם רק דמי השתתפות עצמית ע"פ ההסכם מול קופת החולים.
את ההפניה וטופס ההתחייבות יש לשלוח אלינו באחת מהדרכים הבאות:
אימייל: [email protected]
פקס: 03-5633877
טלפון: *6626
אנו ניצור עמכם קשר בתוך 3 ימי עסקים מרגע קבלת המסמכים.
על מנת לקבל את תוצאות הניטור, יש להיכנס לאתר שחל, עם שם המשתמש והסיסמה שניתנו לכם בעת ההצטרפות לשחל, שם תוכלו לצפות בתוצאות שנקלטו במכשירכם. באפשרותכם להדפיס את התוצאות על מנת להציגם לרופא המשפחה במידת הצורך.
אם אין לכם שם משתמש או סיסמה – יש להיכנס לאתר שחל ולאחר מכן לעמוד "דוחות "CardioR, שם ניתן לקבל סיסמה חד פעמית לנייד.
אם אין לכם שם משתמש או סיסמה – יש להיכנס לאתר שחל ולאחר מכן לעמוד "דוחות "CardioR, שם ניתן לקבל סיסמה חד פעמית לנייד.
בסיום תקופת הבדיקה, נתקשר אלייך ונתאם מועד לאיסוף המכשיר ממך. ניתן גם להחזיר את המכשיר למשרדי שחל, באחת מהכתובות הבאות:
אזור המרכז: יגאל אלון 90, תל אביב
אזור הצפון: דרך משה דיין 1, חוצות המפרץ, חיפה
אזור המרכז: יגאל אלון 90, תל אביב
אזור הצפון: דרך משה דיין 1, חוצות המפרץ, חיפה
לצפייה בתרשימי הא.ק.ג שנאספו עבורכם ברשומה הרפואית שלכם בשחל, יש להיכנס לאתר שחל עם שם המשתמש והסיסמה שניתנו לכם בעת ההצטרפות לשחל, באתר ניתן לצפות ברשומה הרפואית שלכם הכוללת את כל תשדירי הא.ק.ג ששידרתם אלינו וכמו כן, ניתן להדפיס את התרשימים.
אם אין לכם שם משתמש או סיסמה, צרו עמנו קשר במספר: 6626*
אם אין לכם שם משתמש או סיסמה, צרו עמנו קשר במספר: 6626*
נורה ירוקה מהבהבת מעידה על כך שהמוקדנית אינה מקבלת חשמל. יש לוודא כי המכשיר מחובר כראוי אל החשמל ושנקודת החשמל אליו המכשיר מחובר, הינה תקינה.
עבור מכשיר CardioSenC נדרשות שתי סוללות ליתיום AA
ועבור מכשירSmartHeart נדרשות שתי סוללות ליתיום AAA
ועבור מכשירSmartHeart נדרשות שתי סוללות ליתיום AAA
במידה ובקרבת המוקדנית ישנו מכשור חשמלי ו/או תושבת של טלפון אלחוטי, הדבר עשוי לגרור לתופעת הזמזום במוקדנית. יש להרחיק את המכשור הנ"ל מהמוקדנית ולבצע כיבוי והדלקה מחדש. לאחר שהמוקדנית נדלקה מחדש, יש לבצע שיחת בדיקה שגרתית אל המוקד הרפואי, כדי לוודא שהכל תקין.
לאחר חמישה ניסיונות כניסה שגויים, המערכת תנעל באופן אוטומטי ,
יש ליצור קשר עם שרות הלקוחות לקבלת עזרה.
יש ליצור קשר עם שרות הלקוחות לקבלת עזרה.
ליצירת קשר עם מוקד שירות הלקוחות שלנו יש להתקשר למספר 6626* שלוחה 2. מוקד השירות פעיל בימים א - ה, בין השעות 08:30 - 16:00
בנוסף, ניתן לפנות אלינו באימייל: [email protected] או בפקס 03-5625727
בנוסף, ניתן לפנות אלינו באימייל: [email protected] או בפקס 03-5625727