חשיבות קיום הדרכה במקום העבודה
ההבדל בין קבלת עזרה ראשונה במקום העבודה באופן מיידי, לבין קבלת טיפול רפואי רק לאחר הגעת צוות האמבולנס למקום – עשוי להיות ההבדל בין חיים למוות. כאשר אדם עובר דום לב ומקבל טיפול מיידי עוד לפני הגעת הצוות הרפואי, סיכויי ההישרדות שלו עולים בכ-70%. לכן, יצירת סביבת עבודה תומכת מבחינה בריאותית היא מסר בעל משמעות רבה עבור העובדים.
כיום פעולות תמיכה בעובדים הפכו לפרמטר בעל השפעה עוצמתית על המוניטין של הארגון – הן אל מול לקוחותיו, הן אל מול טאלנטים שהארגון מעוניין לגייס לשורותיו, והן אל מול הנכס החשוב ביותר של הארגון: העובדים.
מעסיקים רבים כבר מכירים בחשיבות הרבה של שמירה על בטיחות העובדים ועל בריאותם, ולכן גם במקרים בהם החוק לא מחייב זאת – הם בכל זאת מקפידים לשלוח עובדים להדרכת עזרה ראשונה במקום העבודה, על מנת שניתן יהיה לתת מענה רפואי מיידי לעובד או ללקוח שחלילה נקלע למצב חירום רפואי.
שחל, חברת הטלרפואה המובילה בעולם, מהווה כבר שנים אוטוריטה בתחום הלב והחירום הרפואי. זו גם הסיבה שהיא שוב ושוב נבחרת על ידי מעסיקים רבים להדריך עובדים למתן עזרה ראשונה במקום העבודה, שכן תחום רפואת הלב הוא סבוך ביותר – ונדרשת רמת מקצועיות בלתי מתפשרת כדי להדריך כיצד לטפל בעובד שנקלע להתקף לב או דום לב, ולא פחות חשוב – כיצד להתמודד עם סיבוכים אפשריים במהלך מתן החייאה.
הדרכת עזרה ראשונה במקום העבודה של שחל מוכרת על ידי משרד העבודה והרווחה, ומעביר אותה מדריך מקצועי ובעל ניסיון עשיר כפרמדיק בניידת טיפול נמרץ של שחל, המומחה לטיפול באירועי לב ובמצבי חירום רפואי.
להרחבה בנושא הדרכת עזרה ראשונה במקום העבודה – לחצו כאן