פעילות גופנית – (Physical Exercise, Exercising, Workout)

פעילות גופנית – (Physical Exercise, Exercising, Workout)
העדר פעילות גופנית קבועה נחשב כיום כגורם סיכון להתפתחות מחלת לב איסכמית.
פעילות גופנית אירובית משפרת את סיבולת הלב (מלמדת אותו להגיע לדרגות מאמץ גבוה בפחות מאמץ, בדופק נמוך יותר), מסייעת להפחתה במשקל, מסייעת למטבוליזם אפקטיבי ויעיל יותר של שומני הדם, ומגבירה ייצור כלי דם טבעיים העוקפים חסימות קיימות (מעקפים טבעיים). הפעילויות המומלצות לשמירה על הלב הן מסוג הפעילויות האירוביות, כמו הליכה, ריצה, רכיבה על אופנים ועוד.  למעשה בפעילויות אלו מתבצעת הפעלה של קבוצות שרירים גדולות, באופן רציף וללא הפסקות. על מנת שפעילות אירובית תשיג את יעדיה המגנים על הלב, מומלץ לבצע אותה 3 – 5 פעמים בשבוע, לפרקי זמן של 30 – 50 דקות בכל פעם. 

 

תגובות סגורות.