המכשיר הסלולארי מחובר בחיבור WIFI והאפליקציה אומרת שאין תקשורת נתונים. מה עלי לעשות?

כנראה שלחיבור ה WIFI שלך אין גישה לאינטרנט. סגור את ה WIFI והשתמש בתקשורת הסלולארית.


להצטרפות לשירותי שחל לחץ כאן

האם smartheart מתאים להיקפי גוף שונים?

המכשיר הוא מולטי יוזר, היינו מתאים לכל גדלי הגוף {חגורה אלסטית ארוכה}


להצטרפות לשירותי שחל לחץ כאן

כיצד אני יכול לשתף בתוצאות הא.ק.ג. המתקבלות?

האקג, לאחר ביצועו במכשיר, מגיע אוטומטית למייל של המשתמש, כמו כן יש כפתור בתוך האפליקציה להעברת האקג במייל למי שרוצים


להצטרפות לשירותי שחל לחץ כאן

בעת שימוש במכשיר, האם עלי לדבר עם המוקד בעת השימוש?

יש 2 אפליקציות, האפליקציה שמשתמשים בה בחו"ל היא ללא שיחה עם המוקד, האקג מבוצע על ידי המשתמש, ותדפיס האקג מגיע אליו ישירות למסך הטלפון/טאבלט.


להצטרפות לשירותי שחל לחץ כאן

האפליקציה לא מצליחה להתחבר לשרת, מה עלי לעשות?

כאשר יש בעיות חיבור לשרת- או שיש בעיית אינטרנט, היינו המכשיר שמנסה לשדר לא מחובר לאינטרנט/ האינטרנט איטי/ מחובר לWIFI שלא פתוח לתקשורת או שייתכן ולא בוצע פיירינג/צימוד בין מכשיר הסמארטהארט למכשיר הטלפון ולכן אין התחברות




להצטרפות לשירותי שחל לחץ כאן

כיצד אוכל לדעת אם ה- smartphone שלי נתמך על ידי smartheart?

רוב מכשירי ה- Smartphone נתמכים על ידי smartheart.  התייחסות לכך ניתן למצוא כאן.


להצטרפות לשירותי שחל לחץ כאן

אילו סוללות נדרשות להפעלת ה- smartheart?

ל-  smartheart נדרשות שתי סוללות ליתיום (AAA (1.5V.


להצטרפות לשירותי שחל לחץ כאן

האם ניתן להשתמש בסוללות אחרות בכדי להפעיל את ה- smartheart?

יש להשתמש בסוללות ליתיום בלבד. במקרה חרום ניתן להשתמש בסוללות אלקליין רק כאשר הן מלאות. סוללות האלקליין יספיקו למספר מועט של שידורים לא ניתן להשתמש בסוללות אלה באופן קבוע.


להצטרפות לשירותי שחל לחץ כאן

כיצד מכניסים את הסוללות למכשיר ה- smartheart?

הוצא את מכסה בית הסוללות על ידי הנחת האגודל כנגד החריץ השקוע על מכסה בית הסוללות ודחוף את הדלת כלפי מטה והחוצה מהמכשיר. לאחר מכן, הכנס את הסוללות למכשיר לפי סימוני ה + וה – החרוטים על גוף המכשיר. סימון + על גוף המכשיר מורה כי קצה ה + של הסוללה צריך לפנות כלפי מעלה. לבסוף, הנח את מכסה בית הסוללות במחצית הדרך מעל הסוללות, לחץ והחלק את המכסה לתוך גוף המכשיר עד לשמיעת קליק


להצטרפות לשירותי שחל לחץ כאן

כיצד ניתן לוודא שהסוללות פועלות כראוי?

ודא כי הסוללות פועלות כראוי על ידי לחיצה על כפתור כיבוי/הדלקה. שים לב שנורית החיווי בצורת לב נדלקת. במקרה שהנורית אינה נדלקת, הוצא את הסוללות וחזור על התהליך שנית


להצטרפות לשירותי שחל לחץ כאן

כיצד אדע שהסוללות במכשיר ה- smartheart חלשות?

ה- smartheartמתריע על סוללה חלשה. לאחר שחרור הלחיצה על כפתור כיבוי/הדלקה להדלקת המכשיר, נורית החיווי בצורת לב מהבהבת שלוש פעמים ולאחר מכן נכבית כדי להתריע על סוללה חלשה. בנוסף, תוכל לראות את מצב הסוללה במסך השידור באפליקציה.


להצטרפות לשירותי שחל לחץ כאן

מה עלי לעשות כאשר הסוללות ב- smartheart חלשות?

הוצא את מכסה בית הסוללות על ידי הנחת האגודל כנגד החריץ השקוע על מכסה בית הסוללות ודחוף את הדלת כלפי מטה והחוצה מהמכשיר. הוצא את הסוללות הישנות והכנס חדשות, לפי סימוני ה + וה – החרוטים על גוף המכשיר. סימון + על גוף המכשיר מורה כי קצה ה + של הסוללה צריך לפנות כלפי מעלה. הנח את מכסה בית הסוללות במחצית הדרך מעל הסוללות, לחץ והחלק את המכסה לתוך גוף המכשיר עד לשמיעת קליק.


להצטרפות לשירותי שחל לחץ כאן

כיצד מקשרים את ה-smartheart ל-smartphone?

על מנת לבצע קישור בין שני המכשירים, עליהם להיות במרחק של עד 10 מטרים האחד מהשני. הדלק את ה- Smartphone , העבר אותו למצב קישור ומלא אחר הוראות הקישור של המכשיר. לאחר מכן, לחץ והחזק את כפתור הכיבוי/הדלקה של ה- smartheart במשך6  שניות לפחות ברציפות, עד אשר נורית החיווי בצורת לב תתחיל להבהב. ה-  smartheart עובר למצב קישור ומחפש מכשירי בלוטות’ קרובים. (בזמן תהליך הקישור, ייתכן שה- Smartphone ידרוש הכנסת קוד של ה-  smartheart. קוד זה הוא המספר הסידורי המודפס על תווית ה-  .smartheart הכנס את קוד ה- smartheart ל- Smartphone  בהתאם להוראות.) לאחר שהמכשירים קושרו בהצלחה, נורית החיווי בצורת הלב של ה- smartheart תפסיק להבהב ותמשיך לדלוק באופן קבוע מעתה והלאה, שני מכשירים אלו יזהו אוטומטית זה את זה ויתקשרו ביניהם. את שלב זה יש לבצע פעם אחת בלבד.


להצטרפות לשירותי שחל לחץ כאן

מה עלי לעשות במידה ואני מחליף את המכשיר ה -smartphone שלי?

אם בשלב מאוחר יותר תרצה להחליף את ה- Smartphone שלך במכשיר אחר, יש לחזור על תהליך הקישור עם המכשיר החדש בהתאם להוראות.


להצטרפות לשירותי שחל לחץ כאן

כיצד ניתן להתאים את אבזם הרצועה האלסטית לגופי?

על מנת להתאים את אבזם הרצועם לגופף עליך לעמוד. פשוט את החולצה ו/או בגדים עליונים, מקם את גב גוף המכשיר במרכז החזה, כרוך את חגורת האלקטרודות מסביב לחזה והכנס את אבזם ה- T לגוף מכשיר ה-  .smartheart מקם את החגורה: גברים: כסנטימטר מתחת לפטמות. נשים: מתחת לחזה, גבוה ככל האפשר. יש לודא כי האלקטרודות אשר על גב גוף המכשיר צמודות היטב לחזה, וחגורת האלקטרודות מונחת שטוחה על הגוף ואינה מסובבת. במידה וחגורת האלקטרודות רפויה או הדוקה מדי, הסר את המכשיר והתאם את הרצועה האלסטית בעזרת האבזם. חזור על שלב זה עד אשר החגורה תיצמד כראוי סביב החזה.


להצטרפות לשירותי שחל לחץ כאן

מה עלי לעשות בזמן ביצוע שידור א.ק.ג?

בזמן ביצוע א.ק.ג. עליך לשבת מבלי לזוז ולהישען מעט לאחור. אין צורך להפעיל או לאמץ שרירים. בזמן הביצוע והשידור, נורית החיווי בצורת לב מהבהבת. השידור מתבצע באמצעות מכשיר תומך הבלוטות’.


להצטרפות לשירותי שחל לחץ כאן

כיצד מכבים את ה-smartheart?

המכשיר יכבה את עצמו אוטומטית לאחר 5 דקות שאינו פעיל. ניתן גם לכבותו ידנית על ידי לחיצה על כפתור כיבוי/הדלקה ברציפות, עד אשר נורית החיווי בצורת לב נכבית (למשך כ 5 שניות)


להצטרפות לשירותי שחל לחץ כאן

היכן מומלץ לאחסן את ה-smartheart?

כאשר המכשיר אינו בשימוש יש לאחסנו בתיקו המקור. אין להשאיר את המכשיר במקום סגור וחמים שבו הטמפרטורה עלולה לעלות מעל60o C .


להצטרפות לשירותי שחל לחץ כאן

כיצד עלי לנקות את ה-smartheart?

ה- smartheart אינו חסין למים ואין לטבול אותו במים בשום מקרה. אין לשרוט אותו עם חומרי ניקוי שוחקים. כריות ניקוי מחוספסות עלולות לגרום נזק לאלקטרודות ולחלקי הפלסטיק. במקרה שגוף המכשיר, החגורה או האלקטרודות מתלכלכים, נקה אותם באמצעות מטלית רכה ספוגה באלכוהול (ניתן להשיג בכל בית מרקחת). במקרה שה smartheart הועבר מאדם לאדם, נקו אותו עם מטלית רכה ספוגה באלכוהול


להצטרפות לשירותי שחל לחץ כאן

מה זה א.ק.ג?

רישום הפעילות החשמלית של הלב. הלב הוא משאבה המופעלת באמצעות כוחות חשמליים. כוחות חשמליים אלו ניתנים לרישום על ידי מכשיר הא.ק.ג.. הא.ק.ג. הסטנדרטי מבצע רישום של הכוחות החשמליים בלב מ – 12 נקודות מבט. נקודות מבט אלו נוצרות באמצעות פיזור אלקטרודות במרחב שמסביב ללב, בנקודות מוסכמות, כאשר כל אלקטרודה מבצעת את רישום תנועת החשמל מנקודת מבטה. נהוג לכנות את האלקטרודות בשם – לידים. אקג נחשב מלא כאשר בן 12 לידים. רישום האקג מספק מידע רב על המתרחש בלב. באמצעותו ניתן לזהות הפרעות קצב שונות ולעיתים אף מצבי מצוקה של הלב כמו התקף לב.


להצטרפות לשירותי שחל לחץ כאן

האם smartheart עובד גם עם אייפון וגם עם אנדרואיד?

כן. smartheart עובד, ואף באותה קלות שימוש, גם עם אייפון וגם עם אנדרואיד.


להצטרפות לשירותי שחל לחץ כאן

האם הורדת האפליקציה של ה-smartheart כרוכה בתשלום?

לא. הורדת האפליקציה, לכל טלפון חכם, היא חופשית וחינמית לחלוטין.


להצטרפות לשירותי שחל לחץ כאן

עד כמה מדויקת דגימת הא.ק.ג המתקבלת באמצעות ה- smartheart?

הדגימה מדויקת ביותר. smartheart הוא מכשיר לשידור א.ק.ג מלא- 12 ליד, ורמת דיוקו זהה למכשירים הקיימים בבתי החולים. ה 12 ליד (אלקטרודות) מספקים את התמונה המקיפה ביותר על מצבו של הלב שלך.


להצטרפות לשירותי שחל לחץ כאן

האם smartheart מאושר על ידי ה FDA?

כן. smartheart אושר על ידי מנהל המזון והתרופות האמריקאי וסוכנות התרופות האירופית והוא בעל אישור FDA ו-CE.


להצטרפות לשירותי שחל לחץ כאן

האם אני צריך לשים על גופי ג'ל מיוחד לביצוע א.ק.ג?

לא. בשונה מא.ק.ג שמתבצע בבית החולים, לא נדרש ג’ל. כל שעליך לעשות הוא לכרוך את חגורת האלקטרודות סביב גופך בהתאם להוראות, שמצוינות בתוך אפליקצית smartheart. התרשים המתקבל הינו באיכות של בית חולים, אך ללא הג’ל הלא נעים.


להצטרפות לשירותי שחל לחץ כאן

כמה smartheart שוקל?

משקלו של smartheart הוא כמשקלו של הטלפון החכם שלך.


להצטרפות לשירותי שחל לחץ כאן

איך אני יודע מתי להשתמש במכשיר?

מומלץ להשתמש ב smartheart בכל מקרה שבו הינך חש שינוי במצבך הרפואי. התסמינים להתקף לב יכולים להיות שונים ומגוונים ומומלץ  להכירם היטב. יחד עם זאת כדאי להשתמש במכשיר גם כאשר אין תסמינים בולטים. בדיקות תקופתיות יכולות לתת לך שקט נפשי ואף להתריע בפניך ובפני הרופא שלך על חריגות שייתכן שלא הרגשת.


להצטרפות לשירותי שחל לחץ כאן

האם מומלץ לאנשים מבוגרים ללא היסטוריה של מחלות לב לשדר א.ק.ג?

כן. אנשים מעל גיל 50 נמצאים בסיכון גבוה יותר לבעיות לב, גם אם אין להם היסטוריה לבבית. מחלת לב ידועה כגורם השכיח ביותר למוות במדינות מתועשות מערביות.


להצטרפות לשירותי שחל לחץ כאן

מה עלי לעשות במידה ויש תקלה ב smartheart?

בכל מקרה של תקלה, שאלה או בקשה אתה מוזמן לפנות למוקד שירות הלקוחות של smartheart בכתובת : smartheart@shahal.co.il, או בטלפון: 1-800-839-888


להצטרפות לשירותי שחל לחץ כאן

מה עלי לעשות במידה ואני שוכח כיצד להשתמש ב smartheart?

למכשיר מצורף מדריך למשתמש הכולל את ההדרכה הנדרשת לשימוש במכשיר. בכל מקרה של בלבול או שכחה ניתן ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של smartheart בכתובת : smartheart@shahal.co.il, או בטלפון: 1-800-839-888. שים לב, כי מומלץ לבצע בדיקה גם בשגרה על מנת לרענן את זכרונך.


להצטרפות לשירותי שחל לחץ כאן

האם אני יכול להשתמש ב smartheart גם מחוץ לביתי?

בוודאי. אתה יכול ואף מוזמן להשתמש ב smartheart בכל מקום, אפילו בחוץ לארץ. ניתן להשתמש ב- smartheart בכל מקום שבו יש קליטה סלולארית.


להצטרפות לשירותי שחל לחץ כאן

האם קיימת סכנה בשימוש ב- smartheart?

בהחלט לא. ה smartheart הוא מכשיר בטוח לשימוש, מאושר על ידי מנהל המזון והתרופות האמריקאי וסוכנות התרופות האירופית. אין בו כל סכנה או הגבלת שימוש.


להצטרפות לשירותי שחל לחץ כאן

הא.ק.ג המתקבל אינו מלא או שאיכותו נמוכה

בזמן ביצוע הא.ק.ג מומלץ להיעזר במסך האלקטרדודת אשר מציג חיווי של מצב האלקטרודות המונחות על הגוף – חיווי אדום מורה על כך שלא נוצר מגע בין האלקטרודה לגוף, ואילו חיווי ירוק, מורה על כך, שנוצר מגע בין האלקטרודה לגוף. על מנת לבצע א.ק.ג מלא (12 ליד) כל האלקטרודות צריכות להיות מסומנות בירוק.יש לשפר את המגע בין האלקטרודות לגוף בהתאם להוראות המופיעות על גבי הבועיות הכתומות המוצגות על המסך. ייתכן כי בתנאי מזג אוויר של קור ויובש (בעיקר בעונת החורף) תדרשו ללחח מעט העור על מנת להגביר את המגע של הגוף עם האלקטרודות. ניתן לעשות זאת באמצעות מגבון או פד הספוג במעט מים.


להצטרפות לשירותי שחל לחץ כאן

איך מחזירים את האפליקציה מהרקע קדימה?

כמו באפליקציות אחרות בסמארטפון, ישנם מקרים כאשר האפליקציה עוברת לרקע ואפליקציה אחרת, או מסך הבית, מוצגים על המסך (לדוגמה, כאשר מתקבלת שיחה במכשיר). החזרה לאפליקציה מתבצעת באופן הרגיל בו עושים זאת באותו המכשיר – על ידי לחיצה נוספת על צלמית (אייקון) האפליקציה או על ידי בחירת האפליקציה במנהל המשימות (באייפון – לחיצה כפולה על כפתור הבית מציג את האפליקציות הרצות; באנדרואיד – ניתן להציג את מנהל המשימות מתוך מסך ההגדרות או באמצעות הקיצור המקובל באותו מכשיר וגרסת מערכת הפעלה)


להצטרפות לשירותי שחל לחץ כאן

כאשר הפעלתי את האפליקציה, הוצגה ההודעה "ארעה שגיאת תקשורת. אנא וודאו שהמכשיר מחובר לאינטרנט ונסו שנית". מה עלי לעשות?

ההודעה מוצגת כאשר הסמארטפון אינו מחובר לאינטרנט. יש לבדוק בהגדרות המכשיר שהוא מחובר לאינטרנט, באמצעות G3 או באמצעות אינטרנט אלחוטי (WIFI) ולהפעיל את האפליקציה שוב.


להצטרפות לשירותי שחל לחץ כאן

הוצגה ההודעה "ארעה שגיאה. אנו מתנצלים על אי הנוחות. אנא נסו שנית". מה עלי לעשות?

הודעת שגיאה זו מוצגת בדרך כלל כאשר ישנה בעיה בחיבור המכשיר לאינטרנט. יש לצאת לחלוטין מהאפליקציה (באייפון – באמצעות סגירת האפליקציה משורת המשימות; באנדרואיד – באמצעות תפריט האפליקציה או באמצעות מנהל היישומים). לאחר מכן, יש לבדוק בהגדרות המכשיר שהוא מחובר לאינטרנט, באמצעות G3 או באמצעות אינטרנט אלחוטי (WIFI) ולהפעיל את האפליקציה שוב.


להצטרפות לשירותי שחל לחץ כאן

האפליקציה לא מצליחה להתחבר למכשיר ה smartheart. מה עלי לעשות?

יש לוודא שה Bluetooth  של הסמארטפון פעיל. באייפון – יש לעשות זאת במסך ההגדרות (תחת כללי- Bluetooth). במכשירי אנדרואיד, כאשר האפליקציה מזהה שה Bluetooth כבוי היא תבקש רשות להפעילו. במידה והBluetooth  פעיל ועדין יש בעיית התחברות, יש לכבות את מכשיר ה smartheartולהדליקו מחדש. במידה ובעיית ההתחברות ממשיכה, יש לכבות את מכשיר ה smartheart ולצאת לחלוטין מהאפליקציה ולנסות שנית.


להצטרפות לשירותי שחל לחץ כאן

המכשיר הסלולארי מחובר בחיבור WFI והאפליקציה אומרת שאין תקשורת נתונים. מה עלי לעשות?

כנראה שלחיבור ה WIFI שלך אין גישה לאינטרנט. סגור את ה WIFI והשתמש בתקשורת הסלולארית.


להצטרפות לשירותי שחל לחץ כאן




להצטרפות לשירותי שחל לחץ כאן

תגובות סגורות.