תזונה ומתכונים

 

עד כמה אנו באמת יודעים מה מומלץ לנו לאכול וממה מומלץ להתרחק? איזה סוגי מאכלים, ירקות ופירות יכולים לסייע לנו לשמור על בריאות תקינה ומשקל תקין ומי מהם אמנם טעים מאד מחד, אך מאידך רווי בסוכרים?
כאן ננסה להשיב לכם על כל השאלות בנושאי תזונה בריאה ונכונה וגם נשתף אתכם במתכונים בריאים, טעימים וקלים להכנה.

 התזונה שאנו אוכלים משפיעה על הלב. בכדי למנוע מחלות לב חשוב לשמור על אורח חיים בריא
ענת ענבר דור, יועצת לאורח חיים בריא במסגרת "תכנית המומחים" שלנו, התארחה בתכנית הבוקר של ערוץ 20, ומביאה במיוחד עבורכם טיפים לשמירה על אורח חיים בריא ועונה על שאלות שכיחות.

תזונה נכונה ולב- עולם הולך ומשתנה
רובנו כבר קרא כמעט את כל מה שנכתב, נאמר ופורסם אודותיהם ועל הקשר שלהם לבריאות שלנו. ייתכן אפילו שאנחנו משוכנעים שהם מצויינים ללב שלנו. אבל בעולם התזונה, בדומה להרבה מאד תחומים אחרים בחיים, שום דבר אינו חקוק בסלע.
ליאורה חוברה, דיאטנית קלינית  M.Sc. ומטפלת בתזונה סינית וצמחי מרפא
ומחברת רב המכר "הדיאטה הסינית" מתוך פעימות, מגזין שחל לאיכות חיים.

טיפים למתמודדים עם לחץ דם
מאת: אופיר פוגל, נטורופת מוביל המתמחה במחלות לב וגורמי הסיכון להן,
מרפאת שירמ במרכז הרפואי "אסף הרופא"


המתכון לבריאות הלב: פילה סלמון וכוסית יין
לא להאמין, אבל מסתבר שליין יש תפקיד מפתח גם בהעלאת רמות האומגה 3 בדם שלנו, אפילו אם אנחנו לא אוכלים דגים. מאת: איתי לביא


זהירות: גם תוספי תזונה "תמימים" מסוכנים ללב
מחקר חדש מגלה עד כמה חשוב שחולי לב יספרו לקרדיולוג אילו כמוסות צמחיות הם נוטלים. מאת: רועי שני

סובלים מיתר לחץ דם? אכלו ענבים
מחקר אמריקאי חדש מגלה: ענבים מסייעים במאבק נגד מחלות לב וכלי דם.  החוקרים מעריכים כי ההצלחה קשורה לנוגדי החמצון הרבים שבפרי.
מאת: עופר מאיר ושרון אשל

 



להצטרפות לשירותי שחל לחץ כאן

תגובות סגורות.