פעילות גופנית וספורט

 

כדי לשמור על בריאותינו כולנו נדרשים לשמור על משקל גוף תקין, תזונה נכונה ולעסוק בפעילות גופנית אירובית כחלק קבוע בחיינו. איך עושים את זה? הגעתם למקום הנכון. כאן נשיב לכם על כל השאלות והסוגיות הנוגעות לחשיבותה של הפעילות הגופנית לגופינו ובריאותינו וגם כיצד נהנים על הדרך.

תרגילים בסיסיים כחלק מתכנית אימון אישית
במסגרת תכנית המומחים העמדנו לרשותכם אפשרות ייעוץ עם מאמן הכושר רובי רובס.
לנוחיותכם, ריכזנו עבורכם מספר תרגילים על פי המלצותיו.

פעילות גופנית ומחלות לב
זה לא סוד, מחלת הלב הטרשתית היא גורם התמותה מספר אחד בעולם המערבי. העובדה שפעילות גופנית משפרת את הכושר הגופני ואת איכות החיים – אף היא ידועה ברבים. מאת: פרופ’ דן צבעוני
מתוך מגזין שחל לרפואת לב מתקדמת, חידושים רפואיים ואיכות חיים.

הקשר בין כושר, לב ואושר
העובדה שעיסוק קבוע בפעילות גופנית נכונה טומנת בחובה יתרונות רבים, אינה חדשה. פעילות גופנית טובה לבריאות, גורמת לנו להיראות יותר טוב, משפרת את החשיבה שלנו וגם את מצב הרוח. השאלה היא, איך מתמידים בה גם כשאין כבר חשק או כשאנו חשים שזה לא בשבילנו? מאת: אייל בן זאב, מאמן כושר אישי

מחקר: מדיטציה מסייעת למנוע מחלות לב

9 שנים של תרגול מדיטציה הצליחו להוריד את לחץ הדם ולהקטין במחצית (!) את מספרם של התקפי לב ומקרי השבץ אצל חולים שסבלו מהיצרות עורקים, "ממש כאילו לקחו תרופה חדשה". מאת: רועי שני

פיזיולוגיה של המאמץ
הערכת הכושר הגופני בתוכנית בריאות הלב
לאיזה רמת כושר אנו צריכים להגיע כדי לחיות בריא?
ומה משמעות המושגים קליטת חמצן, METS וקלוריות?
ד"ר ירון גרשוביץ, פיזיולוג מומחה במאמץ ושיקום לב. מנכ"ל "פרולייף,
מרכזי החלמה ומכוני שיקום לב.

קדימה, צעד.
צעידה יומית כחלק משגרת החיים הינה אחת מהפעילויות הגופניות הבריאות והמהנות ביותר. היא מצויינת ללב, מחזקת את השרירים, מסייעת לשמור על משקל נכון ועושה פלאים למצב הרוח שלנו. כל מה שנותר כעת הוא להפוך את זה להרגל.
מתוך מגזין פעימות און-ליין




להצטרפות לשירותי שחל לחץ כאן

תגובות סגורות.