מתכון לפני אימון או רכיבה

 

ארוחה פשוטה, קלה ומהירה – ממה שיש במקרר

אנחנו ממליצים על ארוחה משביעה של פסטה מקמח מלא, ואם אפשר גם מקמח מלא אורגני- שניתן כיום לקנות בכל סופר.
את הפסטה המלאה מבשלים במים עד לדרגת הריכוך האהובה. בזמן שהפסטה מתבשלת, מקפיצים במחבת עם שמן זית ירקות חתוכים- אפשר להקפיץ עלי טרד טריים, עגבניות שרי, קישואים בטטה או כל ירק אחר שיש ושמתחשק. את הירקות המוקפצים יש לטבל לפי הטעם וההעדפות.
אפשר עם שום, בצל מטוגן, בזיליקום, רוטב סויה או פסטו וכל תבלין יבש או טרי אחר שעולה על הדעת.

מומלץ להוסיף לירקות גם חתיכות גבינה מכל סוג שיש בבית (אם זו גבינה עתירת שומן- כדאי לשים רק מעט בכדי לשדרג את הטעם) או חתיכות חזה עוף או חתיכות של טופו מושרה ברוטב סויה או ברוטב טעים אחר (אפשר להכין גם עם טונה או דג אחר).

להוסיף לתערובת המוקפצת במחבת את הפסטה שסוננה, לערבב ולבשל עוד מספר דקות. כמובן שאין גבול לאפשרויות, ואפשר להמציא קומבינציה חדשה לפני כל אימון- לפי מצב הרוח והמקרר. זו ארוחה משביעה וטעימה שניתן לבשל בפחות מחצי שעה, ושתבטיח שהגוף יגיע מאושש ומוכן למאמץ האימון.

להצטרפות לשירותי שחל לחץ כאן




להצטרפות לשירותי שחל לחץ כאן

תגובות סגורות.